Jak nakupovat

Podrobný návod objednávky pro případ že si nevíte rady:

  • Klikněte na náhled produktu, dostanete se na detailní stránku s produktem. Zde si přečtěte všechny parametry, zda produkt vyhovuje vašim představám. Nezapomeňte na rozměry - zdání někdy klame.
  • Dostupnost barev či vzorů je reprezentována barevným čtverečkem - klikněte na něj pro zvolení vybrané varianty.
  • Pokud vidíte tlačítko pro vložení do košíku, je produkt možné objednat. Co lze objednat, je skladem. V případě že je něco "na objednávku" či "na dotaz", informujte se o možnostech dodání na info@gadgeteshop.cz. V případě, že je zboží označeno jako "na cestě", znamená to, že je jisté, že zboží bude skladem v blízkém čase obvykle, obvykle do týdne.
  • Pokud chcete více než 1 kus výrobku, vepište číslo do políčka "Počet".
  • Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Produkt se přesune do košíku.
  • V košíku máte možnost upravit počty kusů nebo některý produkt odstranit. Také máte možnost vložit slevový kód.
  • V následujicím kroku vyplňte údaje o sobě (fakturační/firení údaje) a údaje, na jaké má být zásilka doručena (dodací údaje). Kvůli doručení je nutné vyplnit platný e-mail a platný mobilní telefon (telefon schopný přijímat SMS).
  • V dalším kroku zvolte způsob dodání, který vám nejlépe vyhovuje. Upozorňujeme, že dodání poštou u nás není možné ani dodání do PO boxu.
  • Dokončete objednávku. V případě že jste zvolili platbu on-line (platební kartou, paypal atp.), budete přesměrováni do platební brány, kde zaplaťte.
  • Zkontrolujte svou e-mailovou schránku, a to i složku SPAM. Pokud jste nedostali potvrzovací e-mail, kontaktujte nás na info@gadgeteshop.cz a sdělte nám to! Pamatujte že vaše objednávka je závazná. Po odeslání zboží ji již nelze zrušit. Odstoupit lze až po převzetí zboží.

Minimální hodnota objednávky:

Z ekonomických důvodů nepřijímáme takové objednávky, jejichž hodnota nedosáhne alespoň hodnoty 250 Kč včetně DPH - do této hodnoty se nezapočítává hodnota dopravného. Naše celkové náklady bohužel převyšují zisk z objednávky pod 250 Kč, a jelikož nejsme charita, nemůžeme ztrátové objednávky přijímat.

Osobní odběr:

Osobní odběr je možný skrze rozsáhlou síť výdejen dopravce. Objednáte-li chytře, můžete mít zboží na výdejně třeba již druhý den, dle možností. Odběr přímo u nás není možný, a to z různých legislativních a provozních důvodů. Nemáme žádné prostory, kde byste si mohli zboží ozkoušet nebo vyzvednout osobně. Jsme čistě zásilkový obchod.
Pokud chcete, abychom si zřídili kamennou prodejnu, podpořte naši ekonomickou situaci nákupem u nás nebo třeba zapojením do affiliate programu.
Pokud se vám to nelíbí a chtěli byste mít možnost odběru alespoň tzv. na ulici, ve dveřích atp., poděkujte za současnou situaci svým spolunakupujícím a zákonodárcům EU a ČR.

Pokud spěcháte:

  • Pokud spěcháte na dodání, dejte nám to raději vědět a uveďte do poznámky objednávky datum, kdy zboží potřebujete. V případě že si vzpomenete až po odeslání objednávky, napište nám to na mail info@gadgeteshop.cz . Opět uveďte datum, kdy nejpozději zboží potřebujete mít na dodací adrese.
  • Pokud spěcháte, přizpůsobte svému spěchu druh dodání, který zvolíte v objednávce, například zvolte možnost "expresní odeslání" nebo "odešleme do 1 dne" nikoli "ekonomickou dopravu" či"odešleme do 10 dnů". Rychlejší dodání je pravda dražší, ale není to způsobeno přirážkou. Je to naopak: za to, že nespěcháte, dostanete slevu z ceny dopravy.
  • Pokud spěcháte, nevolte jako způsob platby platbu převodem, zvolte raději platbu kartou nebo dobírkou. Při převodu se bude muset čekat na převod mezi bankami a na spárování platby. Dodání to může zpomalit cca o 2 dny i déle, podle tohoi kdy a jak platbu odešlete!
  • V případě že máte vlastního expresního kurýra, je možné po domluvě ho poslat k nám, aby převzal zásilku expresně. Osobní odběr však možný není.

Platba převodem:

Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, vyčkejte s platbou, dokud vám nezašleme výzvu k platbě. Teprve poté zaplaťte a dbejte na správné uvedení variabilního symbolu. Často se stává např. při platbě složenkou, že variabilní symbol vyplníte mimo určená políčka a symbol se tak nepošle celý a chybí ta nejdůležitější poslední čísla variabilního symbolu - bez nich se platba nemusí spárovat s objednávkou a objednávka zůstává jako nezaplacená.

Ostatní způsoby platby

Dobírkou - kromě platby bankovním převodem umožňujeme také platbu na dobírku. Není-li uvedeno jinak, lze dobírku uhradit jak v hotovosti, tak platební kartou. V obou případech platíte řidiči při doručení.
Platební kartou - nově můžete platit přes všemi známou důvěryhodnou platební bránu GoPay. Pokud však zvolíte platbu dobírkou, budete mít pravděpodobně možnost zaplatit kartou i při převzetí balíku.

Je zboží skladem?

Skladem znamená skutečně skladem, ne jako v jiných eshopech. Pokud na stránce produktu chybí tlačítko "Přidat do košíku", pak produkt není možné objednat. Znamená to, že je produkt dlouhodoběji nedostupný a není známo kdy a zda jej bude možno opět objednat.
Pokud je možné produkt objednat, je na stránce produktu i tlačítko "Přidat do košíku". Pokud u něj není žádná poznámka o skladovosti, znamená to, že je skladem ihned k odeslání.
Pokud je na stránce produktu uvedeno, že si "počkáte navíc X dní", znamená to, že je produkt skladem na externím skladu. X= počet dní, o kolik bude dodání déle trvat, než obvykle. V takovém případě nevadí, pokud počet kusů na skladě je 0. Dodáme ho. Pokud bude problém, kontaktujeme vás.
Pokud je zboží označeno jako "na objednávku" a je u něj možnost vložení do košíku, počítejte že jsme ho buď doprodali nebo jeho dodání potrvá cca 14 dní. Pro přesnější informace nás kontaktujte na info@gadgeteshop.cz , abyste měli možnost nákup zvážit a zjistit skutečný stav věcí.

Termín dodání

Pro odpověď prostudujte stránku: https://gadgeteshop.cz/content/1-doprava-a-platba

Cena dopravného

Pro odpověď máte dvě možnosti:

Dodání na Slovensko a jiné země

Na Slovensko dodáváme, ale je nutné zvolit v objednávce správný druh dopravy. Poštovné je dražší než po ČR. Přestože nás to mrzí, Slovensko je již řadu let zahraničím, a tudíž se nedivte, že je nutné zvolit zahraniční poštovné. Chybné objednávky na Slovensko s poštovným do ČR jen zdržují Vás i nás. Pokud by se našel seriozní a spolehlivý zájemce o vytvoření slovenské pobočky GadgetEshopu, jsme připraveni mu vyjít vstříc i poradit s provozem eshopu - jsme však otevřeni jen serionzním nabídkám, už se z nás pokoušeli tahat know-how vícekrát a neměli ani tu slušnost se ozvat, že si to rozmysleli, proto očekáváme že svou serioznost nějak prokážete.

Vaše data jsou chráněna

Jak je popsáno především v Ochraně osobních údajů, Vaše data jsou chráněna dle platné legislativy. Garantujeme, že Vaše osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na jinou společnost. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely naší společnosti. Příliš často ani neobtěžujeme informačními maily, doposud se téměř všechny námi rozeslané maily týkaly jen slevových akcí, které vás jistě zajímají, výprodejů a novinek. Pokud jde o informace zadávané pro platbu platební kartou, tak ty se k nám vůbec nedostají - cestují od vás přímo k bance a zabezpečeným systémem.