Jak nakupovat

Pro nové zákonné informace ohledně řazení nabídek, politiku cen atp. odrolujte tuto stránku níže.

Podrobný návod objednávky pro případ že si nevíte rady:

  • Klikněte na náhled produktu, dostanete se na detailní stránku s produktem. Zde si přečtěte všechny parametry, zda produkt vyhovuje vašim představám. Nezapomeňte na rozměry - zdání někdy klame.
  • Dostupnost barev či vzorů je reprezentována barevným čtverečkem - klikněte na něj pro zvolení vybrané varianty.
  • Pokud vidíte tlačítko pro vložení do košíku, je produkt možné objednat. Co lze objednat, je skladem. V případě že je něco "na objednávku" či "na dotaz", informujte se o možnostech dodání na info@gadgeteshop.cz. V případě, že je zboží označeno jako "na cestě", znamená to, že je jisté, že zboží bude skladem v blízkém čase obvykle, obvykle do týdne.
  • Pokud chcete více než 1 kus výrobku, vepište číslo do políčka "Počet".
  • Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Produkt se přesune do košíku.
  • V košíku máte možnost upravit počty kusů nebo některý produkt odstranit. Také máte možnost vložit slevový kód.
  • V následujicím kroku vyplňte údaje o sobě (fakturační/firení údaje) a údaje, na jaké má být zásilka doručena (dodací údaje). Kvůli doručení je nutné vyplnit platný e-mail a platný mobilní telefon (telefon schopný přijímat SMS).
  • V dalším kroku zvolte způsob dodání, který vám nejlépe vyhovuje. Upozorňujeme, že dodání poštou u nás není možné ani dodání do PO boxu.
  • Dokončete objednávku. V případě že jste zvolili platbu on-line (platební kartou, paypal atp.), budete přesměrováni do platební brány, kde zaplaťte.
  • Zkontrolujte svou e-mailovou schránku, a to i složku SPAM. Pokud jste nedostali potvrzovací e-mail, kontaktujte nás na info@gadgeteshop.cz a sdělte nám to! Pamatujte že vaše objednávka je závazná. Po odeslání zboží ji již nelze zrušit. Odstoupit lze až po převzetí zboží.

Minimální hodnota objednávky:

Z ekonomických důvodů nepřijímáme takové objednávky, jejichž hodnota nedosáhne alespoň hodnoty 250 Kč včetně DPH - do této hodnoty se nezapočítává hodnota dopravného. Naše celkové náklady bohužel převyšují zisk z objednávky pod 250 Kč, a jelikož nejsme charita, nemůžeme ztrátové objednávky přijímat.

Osobní odběr:

Osobní odběr je možný skrze rozsáhlou síť výdejen dopravce. Objednáte-li chytře, můžete mít zboží na výdejně třeba již druhý den, dle možností. Odběr přímo u nás není možný, a to z různých legislativních a provozních důvodů. Nemáme žádné prostory, kde byste si mohli zboží ozkoušet nebo vyzvednout osobně. Jsme čistě zásilkový obchod.
Pokud chcete, abychom si zřídili kamennou prodejnu, podpořte naši ekonomickou situaci nákupem u nás nebo třeba zapojením do affiliate programu.
Pokud se vám to nelíbí a chtěli byste mít možnost odběru alespoň tzv. na ulici, ve dveřích atp., poděkujte za současnou situaci svým spolunakupujícím a zákonodárcům EU a ČR.

Pokud spěcháte:

  • Pokud spěcháte na dodání, dejte nám to raději vědět a uveďte do poznámky objednávky datum, kdy zboží potřebujete. V případě že si vzpomenete až po odeslání objednávky, napište nám to na mail info@gadgeteshop.cz . Opět uveďte datum, kdy nejpozději zboží potřebujete mít na dodací adrese.
  • Pokud spěcháte, přizpůsobte svému spěchu druh dodání, který zvolíte v objednávce, například zvolte možnost "expresní odeslání" nebo "odešleme do 1 dne" nikoli "ekonomickou dopravu" či"odešleme do 10 dnů". Rychlejší dodání je pravda dražší, ale není to způsobeno přirážkou. Je to naopak: za to, že nespěcháte, dostanete slevu z ceny dopravy.
  • Pokud spěcháte, nevolte jako způsob platby platbu převodem, zvolte raději platbu kartou nebo dobírkou. Při převodu se bude muset čekat na převod mezi bankami a na spárování platby. Dodání to může zpomalit cca o 2 dny i déle, podle tohoi kdy a jak platbu odešlete!
  • V případě že máte vlastního expresního kurýra, je možné po domluvě ho poslat k nám, aby převzal zásilku expresně. Osobní odběr však možný není.

Platba převodem:

Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, vyčkejte s platbou, dokud vám nezašleme výzvu k platbě. Teprve poté zaplaťte a dbejte na správné uvedení variabilního symbolu. Často se stává např. při platbě složenkou, že variabilní symbol vyplníte mimo určená políčka a symbol se tak nepošle celý a chybí ta nejdůležitější poslední čísla variabilního symbolu - bez nich se platba nemusí spárovat s objednávkou a objednávka zůstává jako nezaplacená.

Ostatní způsoby platby

Dobírkou - kromě platby bankovním převodem umožňujeme také platbu na dobírku. Není-li uvedeno jinak, lze dobírku uhradit jak v hotovosti, tak platební kartou. V obou případech platíte řidiči při doručení.
Platební kartou - nově můžete platit přes všemi známou důvěryhodnou platební bránu GoPay. Pokud však zvolíte platbu dobírkou, budete mít pravděpodobně možnost zaplatit kartou i při převzetí balíku.

Je zboží skladem?

Skladem znamená skutečně skladem, ne jako v jiných eshopech. Pokud na stránce produktu chybí tlačítko "Přidat do košíku", pak produkt není možné objednat. Znamená to, že je produkt dlouhodoběji nedostupný a není známo kdy a zda jej bude možno opět objednat.
Pokud je možné produkt objednat, je na stránce produktu i tlačítko "Přidat do košíku". Pokud u něj není žádná poznámka o skladovosti, znamená to, že je skladem ihned k odeslání. Pokud je produkt možné vložit do košíku ale je na stránce produktu uvedeno že bude dostupné od nějakého data nebo jinak blíže upřesněna lhůta dodání, pak platí informace uvedená na stránce produktu.
Pokud je na stránce produktu uvedeno, že si "počkáte navíc X dní", znamená to, že je produkt skladem na externím skladu. X= počet dní, o kolik bude dodání déle trvat, než obvykle. V takovém případě nevadí, pokud počet kusů na skladě je 0. Dodáme ho. Pokud bude problém, kontaktujeme vás.
Pokud je zboží označeno jako "na objednávku" a je u něj možnost vložení do košíku, počítejte raději že jsme ho buď doprodali nebo jeho dodání potrvá cca 14 dní. Pro přesnější informace nás kontaktujte na info@gadgeteshop.cz , abyste měli možnost nákup zvážit a zjistit skutečný stav věcí.

Termín dodání

Standardně do několika dnů. Ve způsobem dopravy můžete zvolit prioritu s jakou si přejete aby Vaše objednávka byla odeslána. Pro podrobnější odpověď prostudujte stránku: https://gadgeteshop.cz/content/1-doprava-a-platba

Cena dopravného

Pro odpověď máte dvě možnosti:

Dodání na Slovensko a jiné země

Náš obchod je specializovaný na Českou Republiku. Na Slovensko dodáváme, ale je nutné zvolit v objednávce správný druh dopravy. Poštovné je dražší než po ČR. Přestože nás to mrzí, Slovensko je již řadu let zahraničím, a tudíž se nedivte, že je nutné zvolit zahraniční poštovné. Chybné objednávky na Slovensko s poštovným do ČR jen zdržují Vás i nás. Pokud by se našel seriozní a spolehlivý zájemce o vytvoření slovenské pobočky GadgetEshopu, jsme připraveni mu vyjít vstříc i poradit s provozem eshopu - jsme však otevřeni jen serionzním nabídkám, už se z nás pokoušeli tahat know-how vícekrát a neměli ani tu slušnost se ozvat, že si to rozmysleli, proto očekáváme že svou serioznost nějak prokážete.

Řazení nabídek, informace o prodávanosti, ceny, recenze atp.

Ve všech svých nabídkách se snažíme o maximální poctivost. V případě nabídky novinek jsou produkty řazeny obvykle od nejnověji přidaného produktu. V případě nabídky nejprodávanějších produktů řadíme produkty skutečně dle prodávanosti, respektive dle počtu prodaných kusů. Doporučené produkty jsou produkty doporučené námi. V ostatních případech, tedy standardním katalogu a výpisu kategorií jsou produkty řazené tak jak si zákazník sám nastaví. Řazení ovlivňujeme pouze tak, že vyprodané produkty automaticky řadíme až za produkty skladem a produkty skladem řadíme před vyprodané. Recenze máme jen na externích platformách tedy např. na Heureka.cz nebo Zbozi.cz v souladu s pravidly daných platforem a jsou v souladu se zákonem pouze od skutečných zákazníků. Zákazníky nijak neuplácíme, naopak máme obtíž že Heureka odmítá odstranit nepravdivou poškozující recenzi i přestože jsme dodali veškeré potřebné důkazy o její nepravdivosti. Cenové akce a slevy odpovídají naší realitě. To znamená že původní ceny jsou ceny za které jsme produkt potřebovali prodávat a je-li u produktu sleva, skutečně jsme produkt slevnili. Ceny uměle nezvedáme. Je-li nějaký produkt dlouhodobě slevněný, je to proto, že si nemůžeme dovolit vzhledem k prodejnosti cenu vrátit na původní. Maximálně se stane že období slevy střídáme s obdobím beze slevy, obvykle však naše slevy mají tendenci s časem narůstat, tedy ceny stále klesají abychom zboží vyprodali. Díky novele zákona jsme řadu slev odstranili a slevy promítli do základní ceny. Zákazníci, kteří jsou registrovaní, mohou po přilhlášení navíc získat klubové slevy navíc. Občas se můžete setkat s věrnostní slevou, věrnostním kuponem či nabídkou upsellu, tedy že dostanete slevu výměnou za přidání produktu do nákupu (v době sepsání tohoto textu pouze ve výstavbě).

Vaše data jsou chráněna

Jak je popsáno především v Ochraně osobních údajů, Vaše data jsou chráněna dle platné legislativy. Garantujeme, že Vaše osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na jinou společnost. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely naší společnosti. Příliš často ani neobtěžujeme informačními maily, doposud se téměř všechny námi rozeslané maily týkaly jen slevových akcí, které vás jistě zajímají, výprodejů a novinek. Pokud jde o informace zadávané pro platbu platební kartou, tak ty se k nám vůbec nedostají - cestují od vás přímo k bance a zabezpečeným systémem.