Doprava a dodání

Dopravce INTIME INTIME ČR
Odešleme do 10 dnů*
Dopravné: 79,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 2000 Kč vč.DPH)
Dopravce INTIME INTIME ČR
Odešleme do 5 dnů*
Dopravné: 99,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 2000 Kč vč.DPH)
Dopravce INTIME INTIME ČR
Odešleme do 1 dne
Dopravné: 129,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 2500 Kč vč.DPH)
Dopravce INTIME INTIME SR
Převodem předem z ČSOB
Dopravné: 199,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 3000 Kč vč.DPH)
Dopravce INTIME INTIME SR
Dobírkou v hotovosti
Dopravné: 249,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 3500 Kč vč.DPH)
Dopravce INTIME INTIME EU
Doprava do ostatních států EU
Dopravné: 549,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 6000 Kč vč.DPH)

* při těchto způsobech dodání dostáváte SLEVU na dopravu výměnou za to, že nám počkáte a nespěcháte na okamžité odeslání!
pozn.: veškeré ceny jsou sponzorované; dopravné je ve skutečnosti dražší a zahrnuje řadu poplatků a nákladů, které vám neúčtujeme

Doprava zdarma - jak ji získat?

Stačí objednat zboží v celkové hodnotě uvedené v tabulce výše. E-shop sám automaticky cenu dopravy odečte, není pro to potřeba nic dělat.

Doba dodání dle dostupnosti zboží

Je závislá na tom, jaký skladový status produkt má a na tom, jak rychle dopravní firma rozváží (obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí balíku do přepravy, na Slovensko o den déle, do vzdálenějších zemí ještě déle).
Zboží skladem - připravené k okamžitému odeslání, bude odesláno do tolika pracovních dní od objednávky, kolik si zvolíte ve způsobu dodání.
Zboží se statusem "počkáte si navíc X dní" bude oproti zboží "skladem" trvat dodat déle o tolik dní, kolik je hodnota X.
Zboží na cestě - můžete si být jisti, že zboží bude k dispozici, datum naskladnění je však zatím neznámé.
Zboží na objednávku - je potřeba ověřit dostupnost, pokud potřebujete počítat s nějakým termínem, počítejte 14 dní na dodání.

Upozornění: doba odeslání není totéž co doba dodání. "Odešleme do 5 dnů" znamená, že vaši objednávku na zboží skladem připravíme řidiči ke svozu do 5 dnů od chvíle, kdy jste zboží objednali. Dopravce si následně vyhrazuje další 2 dny na doručení zásilky k Vám.

Doba dodání před Vánoci

Je závislá na dopravní vytíženosti. Pravidelně v období od října do prosince bývá balíková doprava v ČR přetížená. Přestože tlačíme na dopravce ze všech sil, není v naší moci to změnit. V tomto období tedy raději počítejte, že balík nemusí putovat 2 dny, ale klidně i týden. To se týká úplně všech dopravních společností. Přetížení a kolapsy bývají nepravidelně v různých regionech, proto můžete mít nepřesný dojem, že některá společnost je lepší, než jiná. Z naší zkušenosti víme, že to nezvládají střídavě všechny balíkové společnosti.

Jak čekat na balíček?

Jakmile dáme objednávku nevratně do expedice, dostanete od nás e-mailem zprávu, že máte čekat balíček - obvykle ji dostanete večer a následující ráno jej nakládá kurýr. Ten Vám během dne zašle e-mail a sms s číslem zásilky na vámi uvedený telefon s tím, že druhý den objednávku bude doručovat. Buďte na telefonu. V případě že bude mít řidič jakýkoli problém s doručením (např. nepodaří se mu najít vás zvonek, bude se chtít ujistit o vaší přítomnosti atp., bude vám volat. Nebudete-li hovor přijímat, označí vás za nepřítomnou osobu a balíček může vrátit na depo. Dopravce se pokouší doručit zásilku dvakrát. V případě obav o doručení kontaktujte zákaznickou linku zvolené dopravní společnosti.
Dopravní společnost InTime - e-mail: info@intime.cz , tel.: +420 246 092 912 - v pracovní dny 8:00 - 18:00h.

Dodání Českou poštou

Není z technických důvodů možné. Svůj balík jistě chcete rychle a spolehlivě doma, ne jen možná nebo pravděpodobně. My zas nechceme darovat váš balík někomu kdo jej zcizí či ztratí a poslouchat váš nářek, že ani po týdnu váš balík nedorazil. Naopak všichni potřebujeme vědět, že dnes jej odešleme a zítra jej budete mít u sebe. Náš dopravce má proti České poště všechny výhody - je levnější, rychlejší, spolehlivější, doručuje skutečně na fyzickou adresu a neposílá místo sebe papírky k vyzvednutí, odesílá předem SMS avízo, pokouší se doručit minimálně dvakrát, zákazník se s ním může domluvit na alternativním čase a adrese doručení, má funkční telefonický dispečink, poskytuje telefonická čísla na své řidiče, informuje nás o svých pokusech doručení a v případě nedoručení nás upozorní a umístí zásilku na depu kde si jej v nouzi může zákazník vyzvednout. Česká pošta oproti tomu ztrácí balíky, zapomíná uhrazovat dobírky, 24h pro ní znamená několik dní až půl roku, místo svých vozů na adresu zasílá papírky s oznámením o uložení a mnohdy zapomene zaslat i to oznámení. Aby byla zásilka alespoň trochu hlídaná, je třeba zaplatit nejdražší služby. Je sice hezké, když vám konkurence nabídne poštovné pouze 59Kč, ale pokud balík cestuje šnečím tempem, poničí se, zalehne v nejbližší pobočce a možná vůbec nedorazí, a odesilateli ani neproplatí náhradu za ztrátu, nejde o dobrou volbu pro nikoho. Podání zásilky si Česká pošta plete s imigrační řízením, její zaměstnanci pravidelně neznají služby které poskytují, úřední procesy jsou mnohem horší než v 19. století a v případě jejího pochybení nenese pošta žádné sankce, závěrem komplikovaného a dlouhého řízení je vždy pouze vrácení ceny dopravného které rozhodně nenahradí způsobenou ztrátu ani na jedné straně a my nechceme utrácet za právníky v soudních sporech s poštou. Neexistuje rozumný důvod proč žádat dopravu Českou poštou.

Pokud jste dopravní či zprostředkovatelská společnost a jste ochotni svou nabídku vyčíslit i bez zdržujících schůzek, zašlete ji na adresu info@gadgeteshop.cz - sami se vám rádi ozveme s odpovědí!

Ekologie v GadgetEshop.cz

Příroda je prostor, ve kterém žijeme, nikoli pouze kousek zbylého lesa. Proto důsledně recyklujeme a tento přístup praktikujeme i při expedici vašich zásilek. Naše politika "reusingu" je taková, že veškerý obalový materiál, který používáme, byl již použit, nebo je znovu použitelný. Bude-li každá krabice použita alespoň dvakrát, bude kvůli ní pokáceno dvakrát méně stromů (podíl cellulózy v papíru je dnes malý, přesto má vliv). Podobně nepoužíváním nových fixačních tělísek ušetříme část oceánu, protože po jeho hladině kvůli nám pojede např. o jeden tanker s ropou méně (tělíska jsou obvykle vyráběna z ropy). Ujišťujeme vás, že v praxi např. recyklovaná fixační tělíska nerozeznáte od nových. Naopak v případě starých novin, igelitů či skartovaných papírů prosíme o Vaši toleranci vzhledem k estetické stránce materiálu.

Jak se připojit:

Máte-li možnost, předejte použitý obalový materiál, ve kterém Vám přišlo zboží od nás, někomu dalšímu. Přestože je to ve většně případů nemožné, budeme rádi, pokud byste měli možnost nepotřebný obalový materiál odevzdat přímo nám, abychom jej mohli zpracovat a znovu použít. Máte-li jakékoli staré krabice, fixační tělíska, polystyreny, igelitové či bublinkové folie, skartovaný papír, kartony atp., jednoduše jakýkoli použitý obalový či výplňový materiál v rozumně čisté podobě, který nepotřebujete, rádi jej od vás přijmeme a zpracujeme do další expedice.

Děkujeme vám všem, že nám svou tolerancí k použitému materiálu pomáháte chránit přírodu.

Pro další informace čtěte obchodní podmínky a jak nakupovat.