Doprava a dodání

VÁNOCE: objednejte do 14h 20.12. abyste obdrželi včas. Objednejte pokud možno na výdejní místo u kterého ověřte jeho otevírací dobu. Po domluvě můžeme poslat i později ale na vaše riziko.

MEZI SVÁTKY: objednejte do 12h 27.12. abyste obdrželi do Silvestra. Poté už dostanete zásilku až po Novém roce.

POZOR! NYNÍ NABÍZÍME DOPRAVU ZDARMA ZA VÝHODNÝCH PODMÍNEK

Platí pro všechny objednávky v hodnotě zboží od 500 Kč. Nabídka platí do odvolání.

Nákupní košík vám dopravu při splnění podmínky sám odečte ve formě slevy.


Doprava zdarma při objednávce od 500Kč

STANDARDNÍ CENY DOPRAVY MIMO AKCE DOPRAVY ZDARMA:

ČESKÁ REPUBLIKA:

GLS parcel shop Výdejny GLS standard
Odešleme do několika dnů
Dopravné: 89,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)
GLS GLS prioritně
Odešleme přednostně
(obvykle den po objednání)
Dopravné: 139,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)
GLS GLS standard
Odešleme do několika dnů
Dopravné: 119,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)
GLS GLS economy
Odešleme do dvou týdnů
Dopravné: 99,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)

Rozlišení na Expres, Standard a Economy nám umožňuje utřídit objednávky a být rychlejší pro ty, kteří opravdu spěchají. Těm, kterým nevadí si počkat, jsme zvýhodnili cenu - při volbě Economy odeslání dostáváte SLEVU na dopravu výměnou za to, že nám počkáte a nespěcháte na okamžité odeslání. Nepleťte si s odloženým dodáním. I přestože objednáte ekonomickou dopravu, je možné že zásilku obržíte rychle - například v případě že nemáme mnoho objednávek. Pro vaši informaci, veškeré ceny jsou sponzorované; dopravné je ve skutečnosti dražší a zahrnuje řadu poplatků a nákladů, které vám neúčtujeme

Upozornění: doba odeslání není totéž co doba dodání. Pokud my odešleme do druhého dne, neznamená to že zásilku obdržíte do druhého dne - zpravidla je nutné počítat s 1-2 dny na dodání.

Kontakt GLS: +420 567 771 111, info@gls-czech.com případně přes web https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty, Provozní doba: Po-Pá: 07:00-18:00h
Kontakt PPL: najděte ve své emailové schránce email od PPL s odkazem, po jehož rozkliknutí si můžete změnit dobu dodání i adresu dodání atd.
Případně použijte chat v pravého rohu na stránce www.ppl.cz či kontaktního formuláře na https://www.ppl.cz/kontaktni-formular
Kontakt Zásilkovna ČR: Telefon +420 216 216 516, E-mail info@zasilkovna.cz, Provozní doba: Po – Pá: 08:00 – 18:00
Pro prodloužení úložní doby můžete odpovědět i na SMS zprávu, kterou Vám Zásilkovna poslala.
V případě komplikací se zásilkou, kontaktujte přímo Zásilkovnu a v případě potíží se Zásilkovnou se obraťte na násš nonstop servis na info@gadgeteshop.cz .

Doručování - důležité upozornění: Dopravci nyní provádějí automaticky pouze jeden pokus o doručení. Proto si doručení hlídejte a kontaktujte PPL - obvykle je možné se s řidičem domluvit či požádat o změnu nevyhovujícího termínu. Orientační časy jsou pouze orientační, je potřeba být na dodací adrese celý den - řidič může přijet později ale i dříve! V případě že doručovací pokus prošvihnete, ihned kontaktujte PPL a požádejte o opakované doručení - musíte o něj požádat vy, my nemůžeme.

SLOVENSKO:

GLS parcelshop Výdajne (parcelshopy) GLS Slovensko
Odešleme do niekoľkých dní
129,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)
GLS
GLS Slovensko
Odešleme do niekoľkých dní
159,00 Kč
(ZDARMA při objednávce
od 500 Kč vč.DPH)


Kontakt GLS: +421 45 52 42 500 * alebo 18 585 ** (* Pevná linka. Cena za hovor je účtovaná podľa taríf poskytovateľa telekomunikačných služieb. **Cena za hovor je účtovaná podľa taríf poskytovateľa telekomunikačných služieb), lebo cez web https://gls-group.eu/SK/sk/gls-kontakt , Prevádzková doba: Po-Pá: 08:00-18:00h

Kontakt PPL: najděte ve své emailové schránce email od PPL s odkazem, po jehož rozkliknutí si můžete změnit dobu dodání i adresu dodání atd.
Případně použijte chat v pravého rohu na stránce www.ppl.cz či kontaktního formuláře na https://www.ppl.cz/kontaktni-formular
Kontakt Packeta (Zasielkovňa) SR: Telefón +421 221 201 135, E-mail info@packeta.sk, Prevádzková doba: Po – Pia: 08:00 – 18:00
Pro prodloužení úložní doby můžete odpovědět i na SMS zprávu, kterou Vám Zásilkovna poslala.
V případě komplikací se zásilkou, kontaktujte přímo Zásilkovnu a v případě potíží se Zásilkovnou se obraťte na násš nonstop servis na info@gadgeteshop.cz .

Doručování - důležité upozornění: Dopravci nyní provádějí automaticky pouze jeden pokus o doručení. Proto si doručení hlídejte a kontaktujte PPL - obvykle je možné se s řidičem domluvit či požádat o změnu nevyhovujícího termínu. Orientační časy jsou pouze orientační, je potřeba být na dodací adrese celý den - řidič může přijet později ale i dříve! V případě že doručovací pokus prošvihnete, ihned kontaktujte PPL a požádejte o opakované doručení - musíte o něj požádat vy, my nemůžeme.

Doprava zdarma - jak ji získat?

Stačí objednat zboží v celkové hodnotě uvedené v tabulce výše. E-shop sám automaticky cenu dopravy odečte, není pro to potřeba nic dělat.

Doba dodání před Vánoci

Je závislá na dopravní vytíženosti. Pravidelně v období od pozdního října do konce prosince bývá balíková doprava v ČR i SR přetížená. Přestože tlačíme na dopravce ze všech sil, není v naší moci to změnit. V tomto období tedy bude lepší nechat si jistou rezervu. To se týká úplně všech dopravních společností a e-shopů. Přetížení a kolapsy bývají nepravidelně v různých regionech, proto můžete mít nepřesný dojem, že některá společnost je lepší, než jiná. Z naší zkušenosti víme, že to nezvládají střídavě všechny balíkové společnosti a situace v regionech se mění tak rychle že o tom nikdo nezvládá informovat aktuálně.

Jak čekat na balíček?

Jakmile dáme objednávku nevratně do expedice, dostanete od nás e-mailem zprávu, že máte čekat balíček - obvykle ji dostanete večer a následující ráno jej nakládá kurýr. Ten Vám během dne zašle e-mail a sms s číslem zásilky na vámi uvedený telefon s tím, že druhý den objednávku bude doručovat. Buďte na telefonu. V případě že bude mít řidič jakýkoli problém s doručením (např. nepodaří se mu najít vás zvonek, bude se chtít ujistit o vaší přítomnosti atp., bude vám volat. Nebudete-li hovor přijímat, označí vás za nepřítomnou osobu a balíček může vrátit na depo. Dopravce se pokouší doručit zásilku dvakrát. V případě obav o doručení kontaktujte zákaznickou linku zvolené dopravní společnosti. V případě potřeby se kdykoli obraťte na kontakty uvedené výše pod tabulkou.

Dodání Českou poštou

Bohužel i Zásilkovna rozvázala spolupráci s Čekou poštou, jelikož většina zásilek nebyla doručena vůbec nebo nebyla doručena korektně. Mrzí nás pokud patříte k těm kterým vaše lokální pošta doručuje v pořádku a rádi byste jejích služeb využili. Prosím mějte pochopení že jste v menšině a většina má s jejím doručováním zásadní problém.

Dodání Českou poštu není z technických důvodů možné. Svůj balík jistě chcete rychle a spolehlivě doma, ne jen možná nebo pravděpodobně. My zas nechceme darovat váš balík někomu kdo jej zcizí či ztratí a poslouchat váš nářek, že ani po týdnu váš balík nedorazil. Naopak všichni potřebujeme vědět, že dnes jej odešleme a zítra jej budete mít u sebe. Náš dopravce má proti České poště všechny výhody - je levnější, rychlejší, spolehlivější, doručuje skutečně na fyzickou adresu a neposílá místo sebe papírky k vyzvednutí, odesílá předem SMS avízo, pokouší se doručit minimálně dvakrát, zákazník se s ním může domluvit na alternativním čase a adrese doručení, má funkční telefonický dispečink, poskytuje telefonická čísla na své řidiče, informuje nás o svých pokusech doručení a v případě nedoručení nás upozorní a umístí zásilku na depu kde si jej v nouzi může zákazník vyzvednout. Česká pošta oproti tomu ztrácí balíky, zapomíná uhrazovat dobírky, 24h pro ní znamená několik dní až půl roku, místo svých vozů na adresu zasílá papírky s oznámením o uložení a mnohdy zapomene zaslat i to oznámení. Aby byla zásilka alespoň trochu hlídaná, je třeba zaplatit nejdražší služby. Je sice hezké, když vám konkurence nabídne poštovné pouze 59Kč, ale pokud balík cestuje šnečím tempem, poničí se, zalehne v nejbližší pobočce a možná vůbec nedorazí, a odesilateli ani neproplatí náhradu za ztrátu, nejde o dobrou volbu pro nikoho. Podání zásilky si Česká pošta plete s imigrační řízením, její zaměstnanci pravidelně neznají služby které poskytují, úřední procesy jsou mnohem horší než v 19. století a v případě jejího pochybení nenese pošta žádné sankce, závěrem komplikovaného a dlouhého řízení je vždy pouze vrácení ceny dopravného které rozhodně nenahradí způsobenou ztrátu ani na jedné straně a my nechceme utrácet za právníky v soudních sporech s poštou. Neexistuje rozumný důvod proč žádat dopravu Českou poštou.

Pokud jste dopravní či zprostředkovatelská společnost a jste ochotni svou nabídku vyčíslit i bez zdržujících schůzek, zašlete ji na adresu info@gadgeteshop.cz - sami se vám rádi ozveme s odpovědí!

Ekologie v GadgetEshop.cz

Příroda je prostor, ve kterém žijeme, nikoli pouze kousek zbylého lesa. Proto důsledně recyklujeme a tento přístup praktikujeme i při expedici vašich zásilek. Naše politika "reusingu" je taková, že veškerý obalový materiál, který používáme, byl již použit, nebo je znovu použitelný. Bude-li každá krabice použita alespoň dvakrát, bude kvůli ní pokáceno dvakrát méně stromů (podíl cellulózy v papíru je dnes malý, přesto má vliv). Podobně nepoužíváním nových fixačních tělísek ušetříme část oceánu, protože po jeho hladině kvůli nám pojede např. o jeden tanker s ropou méně (tělíska jsou obvykle vyráběna z ropy). Ujišťujeme vás, že v praxi např. recyklovaná fixační tělíska nerozeznáte od nových. Naopak v případě starých novin, igelitů či skartovaných papírů prosíme o Vaši toleranci vzhledem k estetické stránce materiálu.

Jak se připojit:

Máte-li možnost, předejte použitý obalový materiál, ve kterém Vám přišlo zboží od nás, někomu dalšímu. Přestože je to ve většně případů nemožné, budeme rádi, pokud byste měli možnost nepotřebný obalový materiál odevzdat přímo nám, abychom jej mohli zpracovat a znovu použít. Máte-li jakékoli staré krabice, fixační tělíska, polystyreny, igelitové či bublinkové folie, skartovaný papír, kartony atp., jednoduše jakýkoli použitý obalový či výplňový materiál v rozumně čisté podobě, který nepotřebujete, rádi jej od vás přijmeme a zpracujeme do další expedice.

Děkujeme vám všem, že nám svou tolerancí k použitému materiálu pomáháte chránit přírodu.

Pro další informace čtěte obchodní podmínky a jak nakupovat.