Přivýdělek na internetu prakticky bez práce

+ nabídka i pro ty pracovitější

Jednoduchý způsob, jak si kterýkoli návštěvník internetu může výrazně přilepšit s GadgetEshop.cz, aniž by pro to musel cokoli pravidelně dělat.

Celý systém je možné shrnout do 3. kroků

  1. zaregistrovat se
  2. zkopírovat kód který Vám pošleme
  3. vložit kód na svůj web/blog (případně i Facebook profil, viz níže) a uložit >>> následně už jen čekáte na získané provize, které vám zašleme

UPOZORNĚNÍ: k aktivaci dealerského účtu je potřeba kontaktovat nás na info@gadgeteshop.cz (je potřeba ručně vám nastavit výši provize, protože automaticky je 0% a pak vám systém nezaúčtuje získané provize)

Proč se zapojit?

Pro velmi snadné peníze, pro 5% provize z nákupu každého návštěvníka (vč.DPH), který klikne na Váš osobní odkaz. Zároveň neznáme žádnou podobnou nabídku, která by byla tak milá. Domníváme se, že takováto "reklama" na Vašich stránkách snad ani není reklamou, ale potěšujícím zpestřením obsahu. Žádné agresivní nápisy, žádné přehnané barvy, jen obrázkové tipy na hodně originální dárečky.

Jak se zapojit

Stačí se zaregistrovat v našem eshopu a v registračním formuláři zatrhnout políčko "chci se stát dealerem".

Za co dostanete peníze

Peníze dostanete za každého návštěvníka, který klikne na náš banner (čímž se ocitne na našich stránkách) a zakoupí si u nás jakékoli zboží. Čím větší nákup udělá, tím více dostanete peněz. Jste totiž odměňováni procenty z ceny - konkrétně plnými 5% z celkové ceny včetně DPH - což je v podobných programech s obdobným zboží velmi pěkná částka. Průměrná hodnota objednávky bývá u nás 1200,-Kč, takže v průměru dostanete 60,-Kč na objednávku.

Proč vám peníze chceme dát

Peníze Vám chceme dát jednoduše proto, že nám zákazníka zprostředkujete. Pokud by k nám od Vás zákazník nepřišel, jednoduše bychom o tento obchod pravděpodobně přišli. Proto se s Vámi rádi podělíme o zisk. Získáte Vy a stejně tak získáme i my.

Proč vás o žádný výdělek neošidíme

O svůj výdělek se nemusíte bát. Skutečnost, že zákazník přišel právě od Vás, je zakódována již v samotné adrese, na kterou zákazník přišel, a údaj o tom, že návštěvník na Váš osobní link kliknul, se uloží do jeho počítače a tam vydrží někdy i roky - i když nakoupí až za nějaký čas, Vy stále dostanete provizi. Informace o Vašem podílu na jeho příchodu se tedy neztratí - zákazník sám by se musel velmi snažit, aby Vaši provizi obešel , a k tomu nemá důvod: žádnou slevu tím nezíská. A jak bylo řečeno již výše, naším zájmem je, abyste svoji odměnu dostali, abyste ve svém dealerství byli úspěšní a i nadále uchovali náš banner na svém webu či blogu, protože nám v budoucnu může přinést další zákazníky. Výplatu provedeme na požádání kdykoli, pokud částka z Vašich provizí bude činit nejméně 200 Kč. Po dosažení částky 1000 Kč Vám peníze pošleme i bez požádání.

Proč ani nás nikdo neošidí

Jelikož své peníze získáváte až ze zrealizovaného obchodu (nikoli za pouhé kliknutí nebo objednávku která je pak stornována), znamená pro nás každá Vaše provize i náš zisk. Není tedy způsob, jak od nás získat peníze, aniž bychom my své peníze také nezískali.

Co pro to musíte udělat

Poté, co se zaregistrujete na našem eshopu jako dealer, Vám mailem dojde potvrzení registrace s Vašimi osobními dealerskými kódy, které vložíte stylem zkopírovat-vložit do vašich stránek nebo patřičné kolonky na vašem blogu. Jakmile na Vašem webu či blogu uvidíte naši nabídku (atraktivní grafický banner se střídajícími se obrázky našich gadgetů), už můžete jen čekat, až někdo na nabídku klikne.
Propagovat můžete i na Facebooku či jinde, kde html kódy nefungují, tam ale je třeba vložit nikoli bannerový html odkaz, ale odkaz samotný - Váš dealerský odkaz na tu kterou stránku kterou se rozhodnete propagovat najdete úplně naspodu té které stránky (každá stránka má unikátní odkaz), k tomu abyste dealerské odkazy viděl/a musíte být přihlášen/a.

Jak si vytvořit blog

Vytvořit si blog je dnes už neuvěřitelně snadné a není to o nic náročnější než založení e-mailové schránky: postačí odkliknout pár tlačítek a máte hotovo. Ty lepší blogovací systémy jsou jako lego a opravdu po Vás nebudou požadovat žádnou znalost internetu. Existují celé řady blogovacích serverů, pro uvedení příkladu zmiňme www.blogger.com, www.mikrostranky.com, www.blog.cz a řada dalších - při výběru hleďte na to, nakolik Vám daný blog umožní vkládat své vlastní kódy a reklamy - obvykle je vkládáte do modulů pod názvem "vložit svůj vlastní kód" atp. - to je také místo, kam můžete vložit i počítadlo svých stránek. Ať už máte znalosti html či jiné znalosti, a nebo žádné nemáte, udělejte vše, na co přijdete, abyste banner a svá doporučení vložili na takové místo na webu či blogu, které je nejvíc vidět.

Pokud ještě nemáte svůj účet na Facebooku (rovněž založíte během vteřin a naplníte během minut), tak si ho založte. To je také ideální místo, kde propagovat a sbírat své provize.

Jak můžete své zisky zvýšit

Pokud chcete pro svůj zisk udělat co nejvíce, zajistěte, aby banner byl dobře vidět, doporučte naše zboží (nejlépe z vlastních zkušeností) na Vašem webu či blogu a starejte se o to, aby Váš web či blog byl co nejvíce navštěvován, čímž zvýšíte šanci, že někdo klikne i na náš banner. Banner se může stát obzvláště atraktivním na webech či blozích, kde denně přibývají nové příspěvky, na webech či blozích věnovaných technickým vychytávkám, gadgetům, kouzlům, optickým iluzím a předvánočním nebo jiným dárkům. V takovém případě jsou zisky prakticky neomezené. Zkušenější blogaři a webaři mohou využít i dalších kódů, vedoucích na kterékoli zboží, stránku či kategorii, které si vyberete - jsou připraveny ke zkopírování naspodu jedné každé stránky našeho eshopu a budou pro Vás viditelné jakmile se přihlásíte svým uživatelským jménem a heslem - s pomocí těchto samostatných odkazů k nám navedete svého zákazníka, aniž by věděl, že kliká na dealerskou reklamu.

Proč tenhle přivýdělek obvykle nefunguje

  • Náš e-shop a zboží se Vám nelíbí - tímpádem nebudete mít nikdy talent ho zpropagovat a přenést své nadšení na druhé
  • Vložíte banner či odkazy na takové místo, kde bude co nejméně překážet a kazit design (např. v pravém sloupci dole na stránce, takže na první pohled není vidět, až po odrolování stránky) - takto nic neprodáte, nikdo si banneru či odkazu vědomě nevšimne (buďte k sobě upřímní a všimněte si, které reklamy sami postřehnete jako návštěvník jiných webů - obvykle jen těch co jsou přímo na očích, velké výrazné na vrchu stránky... nečekejte, že ostatní budou jiní)
  • Vložíte banner na zapadlý blog, kam přispíváte maximálně jednou za měsíc nebo i méně - takto nic neprodáte
  • Vložíte banner či odkazy na stránku plnou dalších bannerů, reklamních odkazů, protože se snažíte šetřit místem, věříte že výdělek bude příliš malý a tak se rozhodnete zkombinovat všechny affiliate bannery a odkazy dohromady - na reklamní stránky není nikdo zvědavý a nebude Vám věřit, že je doporučujete upřímně
  • Zkusíte to s naším bannerem týden a když nevidíte od nás platbu, odstraníte ho - to by byla chyba hned ze tří důvodů:
    1) proto, že my vyplácíme na požádání až po dosažení zisku 200Kč a bez požádání až po dosažení zisku 1000Kč
    2) proto, že zisky nepřicházejí okamžitě a je třeba určité trpělivosti (ne, týden nestačí a navíc lidé nenakupují ve všech obdobích stejně - je obrovský rozdíl mezi tržbou letní a předvánoční)
    3) proto, že málokomu se podaří najít vhodnou pozici banneru napoprvé; je to třeba zkoušet, dát banner na atraktivnější místo kde bude lépe vidět již při příchodu na stránku, případně zkusit jinou metodu - nespoléhat jen na banner ale sdílet např. odkazy na Facebooku nebo napsat na svůj blog miničlánek s odkazem na vychytávku, která se nejlépe Vám osobně líbí atp.
  • Nenapíšete žádný příspěvek o tom, jak se Vám zboží líbí - přicházíte o příležitost získat zákazníky přirozenou cestou (na klasickou reklamu reaguje jen mizivé procento lidí oproti přirozenému sdílení toho co se vám osobně líbí)
  • Nenapíšete o své zkušenosti s e-shopem, nedoporučíte ho - přicházíte o možnost utržit na svém doporučení, vynecháváte tak to, co má pro Vaše přátele, známé a čtenáře největší váhu - Vaše osobní slovo
  • Propagujete odkazem na Facebooku ale nevíte jak Facebook funguje - pokud vložíte odkaz na svou zeď a tento odkaz neokomentujete, ostatní ho také neokomentují a již v prvních chvílích ho nikdo ani "nelajkne" (neklikne na "to se mi líbí"), pak tento odkaz zapadne mezi dalšími a je "mrtvý", Facebook ho nezobrazuje na zdi žádného z Vašich přátel a nikdo o něm neví

Máte jakýkoli dotaz? Napište nám na adresu info@gadgeteshop.cz a dle našich časových možností se Vám pokusíme co nejdříve odpovědět.

Máte zájem o zasílání tipů na dárky, které by Vám pomohly s propagací? Napište do adresního řádku http://www.gadgeteshop.cz/mailinglist/pridat/nejaky@mail.cz/ - místo "nejaky@mail.cz" samozřejmě napište svou vlastní e-mailovou adresu.

POZOR - JSTE NOVÍ NEBO SE VÁM JEŠTĚ NEPODAŘILO ZÍSKAT ŽÁDNÉ PROVIZE? ZAUJALA VÁS MOŽNOST PLNOHODNOTÉHO VÝDĚLKU POMOCÍ TOHOTO TYPU PROGRAMU?

Affiliate je i přes místy špatnou pověst velmi efektivní nástroj přivýdělku a řada lidí kteří se o tom obzvlášť nešíří vydělávají pomocí affiliate i tzv. na plný úvazek a nechodí do zaměstnání. Takový přivýdělek už není bez práce, ale je to práce mnohem příjemnější než drtivá většina těch co nabízí pracovní trh. Klíčem je pochopit principy, které prodávají, a naučit se zajímavě psát, což kupodivu není schopnost daná od přírody ale zdatnost kterou se lze naučit. Zejména pro ty z vás kteří jste dosud nebyli úspěšní a také pro nováčky jsme vytvořili krátký text o tom, jak být úspěšným a tedy vydělávajícím affiliate ZDE (klikněte). Pro osvědčené affiliate partnery a partnery se středně velkými až velkými weby máme i speciální nabídku těsnější spolupráce a vyšší provize - pokud patříte mezi takové a měli byste zájem, neváhejte nám napsat na info@gadgeteshop.cz, v předmětu zprávy uveďte slovo affiliate.